NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIE

1. W jaki sposób składa się zamówienia?

 

    • Sklep GoophonePolska.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Internetu. Zamówienia są przyjmowane przez sklep GoophonePolska.pl lub nasz sklep na facebooku który jest zintegrowany z GoophonePolska.pl. Po złożeniu zamówienia klient dostaje potwierdzenie o przyjęciu do realizacji. Jeżeli pojawią się problemy ze złożeniem zamówienia prosimy o kontakt mailowy podając przy tym numer zamówienia.

 

2. Czy w sklepie internetowym GoophonePolska.pl można kupić towar i odebrać go osobiście?
    • Wszystkie zamówienia realizowane są z prosto od producenta pocztą lotniczą(Paczta NL) lub DHLem. Na obecną chwilę nie ma możliwości odbioru osobistego.

 

3. Jak szybko realizowana jest wysyłka?
    • Wysyłka realizowana jest w ciągu 2-5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie. Powiadomimy Cię o tym mailowo. Łączny termin dostawy przesyłki wynosi około 14 dni roboczych pocztą lotniczą (Poczta NL) lub około 3 dni roboczych kurierem DHL.

 

4. W jakich godzinach pracuje sklep internetowy GoophonePolska.pl?
    • Zamówienia można składać przez całą dobę. Bezpośredni kontakt z obsługą sklepu jest możliwy w drodze mailowej (kontakt@goophonepolska.pl) lub poprzez czat dostępny na stronie w lewym dolnym rogu.

 

5. Czy mogę wycofać już złożone zamówienie?
    • Jeżeli nie zostało jeszcze zatwierdzone przez naszego pracownika, zamówienie może zostać anulowane. Proszę w takim przypadku wysłać maila z numerem zamówienia.

 

6. Czy podana cena przy telefonach jest ceną ostateczną, czy są jeszcze jakieś dodatkowe koszta?
    • Wszystkie ceny podane przy telefonach są cenami ostatecznymi, nie ma żadnych dodatkowych kosztów.

 

7. Ile kosztuje przesyłka zamówionych towarów?
    • W sklepie GoophonePolska.pl przesyłka lotnicza (Poczta NL) jest darmowa (0PLN) lub jeśli zależy państwu na czasie to oferujemy przesyłkę kurierem DHL(45 PLN)

 

8. Czy mogę zapłacić „za pobraniem”?
    • Niestety nie ma takiej opcji z racji tego że paczki są paczkami międzynarodowymi, opcja pobraniowa dostępna jest tylko dla paczek krajowych, wysyłanych z terenu Polski na adres w Polsce.

 

9. Czy dane osobowe przekazywane podczas składania zamówienia są dobrze chronione?
    • Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu GoophonePolska.pl są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

 

10. Czy mogę zmienić swoje zamówienie?
    • Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, taka zmiana jest oczywiście jak najbardziej możliwa. Prosimy w takim przypadku o szybki kontakt, podając w mailu numer zamówienia.

 

11. Paczka nie dotarła w określonym czasie. Co mam robić?
    • Wszystkie paczki wysyłane przez nasz sklep są ubezpieczone na 100% wartości. W przypadku nie dotarcia przesyłki (bardzo skrajne przypadki) kupujący ma prawo do otrzymania całkowitego zwrotu pieniędzy lub zamówienia nowego przedmiotu (do równowartości starego zamówienia).

 

12. Skąd mam mieć pewność, że towar został wysłany?
    • Każda paczka posiada indywidualny numer nadania , dzięki niemu można sprawdzić status paczki, czas doręczenia oraz obecne miejsce w jakim się znajduje. Klient dostaje numer nadania automatycznie drogą mailową, drugą opcją jest napisanie do nas maila w tej sprawie. Prosimy wtedy podać numer zamówienia.

 

13. Czy wysyłacie za granice?
    • Oczywiście. Na chwile obecna wysyłamy prawie do każdego miejsca na świecie.

 

14. Dlaczego nie mogę otrzymać zamówionego towaru za pobraniem?
    • Wszystkie zamówienia są realizowane pod warunkiem wpłacenia należności z góry.
      Przesyłki międzynarodowe nie mają opcji pobraniowej, tak jak krajowe przesyłki w Polsce.

 

15. Nie posiadam konta w banku, jak mogę zapłacić za swoje zamówienie?
  • Pierwszy sposób to płatność na poczcie polskiej na nasze konto w mBanku, należy wypełnić kwit tak aby w tytule płatności był numer zamówienia.
  • Drugi sposób to płatność w oddziale mBanku, ten sposób jest szybszy niż wpłata na poczcie ponieważ kwota jest zaksięgowana tego samego dnia. Kwit należy wypełnić tak aby w tytule płatności był numer zamówienia.
16. Gdzie mogę znaleźć dane do przelewu?
    • Dane do przelewu znajdują się tu: http://goophonepolska.pl/platnosc-i-wysylka/ poza tym po złożeniu zamówienia dane zostaną przesłane na maila.

 

17. Chciałbym zobaczyć zdjęcie tyłu gdzie mogę to sprawdzić?
    • Zdjęcia real foto i filmy robione przez naszych pracowników w magazynie można znaleźć na naszym instagramie tu: https://www.instagram.com/goophonepolska/